Saturday, December 5, 2009

bad hair day (suck)


disebabkan kegatalan aku, akhir aku ditimpa musibah yang aku rasa akan ku kenang sehingga akhir hayat ku.


pada petang sabtu, 5.12.2009, aku, mama, ammar dan amir telah pgi ke sebuat salon. pgi sana pon cos ammar nak buat straighten rmbut. aku pon saja ah ikot. then tetiba aku ingin mengcolourkan rmbut aku biru. biru pekat lah. tpi tokke kedai tu kata tak nmpak sngt nnti. so, dia suruh lah aku buat highlight. then aku tgk mama, mama trus angguk. aku pon okay je lah. pastu tokke kedai tu pilih kan colour. aku tunjuk colour mcm mama, tpi dia kata colour tu tak bole masuk ngan rmbut aku. then dia pilih warna yang terang sikit. aku pon, sukahati lah tokke oi. mula2 dia start colour, tak nmpak sangt tau. then lepas 45 minit aku memperbodohkan diri duduk dia kerusi tu smbil tahan kencing, then dia pon pnggil suruh cuci. aku mmg tak sabar gila. lepas dia cuci, aku cakap kt dia aku nak pgi toilet skejap. nak shishi. pastu dia kta okay. time tu aku tak tgk lgi rmbut aku. lpas kluar toilet, aku da tak sabar nk tgk rmbut aku. before dia bukak towel kt kepala aku tu, dia cakap 'jangan terkejut eh dik'. aku pon, angguk ahhh. bila dia buka towel tu, aku terus, Ya Allah, Ya Allah, Ya Allah. rmbut aku dah mcm harimau belang. sumpah aku cakap. then mama, ammar, amir suma gelak. kebetulan qayyum pon bru dtng, mmg bantai habis ahh dia gelak. tokke tu kata okay lahh rmbut tu. aku rasa mcm nak lari je dowh. sumpah time tu suma pelanggan dia usha rmbut aku. mcm nak nangis pon ada time tu. grr. dalam otak aku pikir, bapak aku mesti tak mengaku anak dia ni. si apis pula tak ngaku gf. makkk aii.. time blik tu, aku soh mama belikan colour rmbut bru utk aku. yang darker sikit. takot bapak aku nmpak. lepas dah beli, aku ngan mama terus lari masuk bilik sbb nak repair rmbut aku. haha. smbil aku colour ni, aku tulis blog. haha. sumpah lepas ni aku insaf. grr. lepas ni aku dah taknak dtng kedai tu lgi.




3 comments:

  1. hehe...muiz tak tau aa nk gelak ke nk kesian
    hehe
    :P

    ReplyDelete
  2. nad, u delete i from ms u ek?
    i tk u xde pon dlm ms i..
    btw,please add balik : fares_gang@yahoo.com :)
    sumpah i x delete u..

    ReplyDelete