Friday, March 4, 2011

After all I tried to do, stay away from loving you, Im broken hearted, I cant let you know, and I wont let it show, you wont see me cry.

I dont wanna know, if you playin me, keep it on low, cause my heart cant take it anymore, and if you creepin, please dont let it show, oh baby, I dont wanna know.

you're looking so innocent, i might believe you if i didnt know. Could've loves you all my life, if you hadn't left me waiting in the cold. And you got your share of secrets and i'm tired of being last to know. And now you're asking me to listen, cause its worked each time before.

there was a day, you threw our love away. then you passed it to someone new. you wanna stay, but since you wanna play, we can finally say were through.

3 comments:

  1. nadh....one day kalau ada rezeki..Allah izinkan..i nak jumpa u nadh,,i nak hug u kuat2..
    nak jumpa u duduk satu table dengan u..kita boarak panjang lebar..kite berdua je,pegi shopping,jalan2..i nak buat lawak depan u.i kluarkan semua lawak i kalau boleh,nak buat u happy,kembalikan semangat u...hahhaa..i nak tebus balik kesalahan apis.. yang dah penah apis buat kat u...boleh nadh,.. i tunggu u after u abes spm.. ok? boleh tak? mesti boleh punya ni kan,... kalu sudi lah... =) heeeeeeeeee.. nak jumpa2 nnti u baru knal perangai i hahahha,,, i gila2,dalam blog ni nampak skema sikit...heee

    ReplyDelete
  2. insyaallah kalau ada rezeki :) i pun dulu bukan mcm ni. attitude i kalah lah bitch apa suma. sekarang alhamdullilah dah sedar sikit :)

    tak payah nak tebus apa pun. cerita lama. nak ungit balik pun takda guna kaan. he's yours now. i cuma minta you boleh jaga dia je.

    ReplyDelete
  3. heeeeeeeeee..insyallah nadh!!... i promise..

    ReplyDelete