Monday, June 6, 2011

kita pun nak marah mcm awak D:

ni jadinya kalau lelaki tamak. selalu lebihkan ego sendiri daripada pikirkan perasaan orang yang dia sayang. dia pikir semua decision yang dia buat tu betul. so, kalau dah rasa betul, kenapa sekarang ni dia serabut. tak boleh selfish laah. dah kau happy, kasi lah orang lain chance happy juga. sekarang ni nadh dah happy dengan bean. pastu baru sekarang kau nak tepek aku maki aku apa bagai. come on lah. kita dah history kot. sedar sikit. aku pun tak ambik port pasal kau. takkan pasal baju pun kau nak marah besar. chill sudah. kau panggil aku pelacur apa bagai, aku still boleh buat cool lagi. kau tau kenapa ? sebab aku takkan buang masa nak mengamuk benda bullshit mcm ni. aku tau sape diri aku lah. tak perlu nak mengamuk sakan. kau nak jumpa aku ? haha, kenapa sekarang ? kenapa tak dulu before kau kantoi dgn aku pasal betina kau yang bersepah tu ? kau nak kata aku mulut puaka ? okay. mulut puaka pun boleh :) ye laah, kau je yang baik kalah malaikat kan. aku je yang jahat kaan ? jahat jahat aku, aku tak tidur dengan betina lain. aku sedar diri aku ni siapa. kau kata kau didik aku ? haha. iye lah. kau didik aku jadi bitch . sekarang ni kau patut bersyukur kau dapat awek yang alim :) so that dia boleh didik kau juga. insyaallah.

No comments:

Post a Comment